parachute

Det har varit minst sagt fullt upp den här helgen. Det hela började med lite festligheter i fredags, vilket blev lite mindre lyckat. Fast å andra sidan kanske det var tur det, för jag skulle upp med tuppen på lördagen. Vi skulle nämligen ta oss ut till fallskärmsklubben för att möta en nybliven sextonåring i ögonbindel och ett gäng nyfikna personer. Ögonbindeln togs av och en chockad Josefin skulle 3300 meter upp i luften för att sedan slänga sig rakt ut, helt galet! Jag var lite nervös åt henne där jag stod på marken, men mest avundsjuk får jag erkänna. För jäklar vad häftigt det verkade.
På kvällen åkte vi hem till Josefin som fortfarande var skakig i benen och sen blev det att fira tillsamman med massa härligt folk. Idag vaknade jag i Josefins (kalla) rum och sedan åkte vi iväg och frös lite mer på en fotbollsmatch i Eskilstuna som Jakob spelade. Vi hann även med en sväng på Tuna park, varifrån jag fick med mig ett par byxor och en halsduk. Väl hemma hos J igen mötte m&m(som jag kallar dom, mamma och magnus) upp och vi gick ut på en höstpromenix allihopa för att sedan värma oss med lite soppa.
Tur att vi har sovmorgon imorgon, för nu behöver jag sömn känner jag.

ögonbindel
överraskning
fallskärmsdräkt
fallskärmsmössa
gammalt flygplan
fallskärms-flygplan
flyga flygplan
fallskärm
röd fallskärm
tandemhopp
tandemhopp fallskärm
landning fallskärm
fallskärmslandning

smile

Så jäkla tufft, ser ni smilet eller?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0