pulkaåkning och julgran

Vissa dagar kan med råge kallas för mysiga, till dom kan denna dag räkna sig. Vi drog på oss allt vad varma kläder heter och gav oss sedan ut i snön för att åka pulka. Vi besteg kråkberget för att sedan ta oss ner sittandes i pulka. Vi gick tillbaka upp, åkte ner igen, gjorde snöänglar, pulsade i snön och trillade ett flertal gånger. När fötterna sa ifrån gick vi tillbaka in i värmen och drack varm choklad och samtalade en stund. Vi lyckades äntligen få klart för oss(och dom andra) hur och var nyår ska spenderas.

Efter denna mysiga stund med tjejerna drog jag mig hemåt för att klä granen. Granen fick bli klädd i svart/vit/silver i år igen och detta försökte jag sedan fota. Granen är riktigt stilig där den står, men var inte alls tacksam att fotografera. Så ni får nöja er med det lilla jag lyckades åstakomma.

nyköping på vintern
Taget med en kass mobilkamera - ett snötäckt Nyköping.

nyköpingsbor
Söta flickor det där.

julgran
Granen

gran



Snöiga kramar!



Kommentarer
Postat av: ronja

2009-12-22 @ 12:52:14
Postat av: ronja

pussifnussi på er och jag tänker inte kommentera hur jag ser ut på kortet.

<3

2009-12-22 @ 12:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0