helt serious.

Den här dagen har tillhört en utav Elin's och mina lite mindre seriösa dagar. Dagar som denna går vi runt och skrattar åt det mesta, puttar varandra, säger helt osammanhängande saker och... ja, är oss själva helt enkelt. Den här skoldagen avslutades med att vi, av någon konstig anledning, hamnade sittandes/liggandes på golvet i skolan garderob. Där blev vi sittandes ett tag tillsammans med John och Ronja, ungefär tills jag kom på att jag skulle ha samtal med min lärare och redovisa engelskan.

Det gick faktikst helt okej bra och det gjorde tydligen NO-provet också. Ja, inte för att skrya eller så, MEN JAG FICK MVG! gahh, vad skönt det var, jag trodde inte ens att jag skulle få ett VG på det där sabla provet. Inte innan jag började med det iaf, för jag hade inte pluggat på speciellt mycket. Men jag insåg sen att den där oron i kroppen var helt meningslös, för provet gick ju trots allt ganska bra.     

Kommentarer
Postat av: Ceralia - Hjärteflickan

Stort GRATTIS till betyget! :D

2009-11-26 @ 23:04:33
URL: http://ceralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0