trötta tider

Idag har varit en orkar-göra-ingenting-dag. Reagerade inte ens när mamma försökte få liv i mig imorrse. Sen var det ett under att jag faktiskt kom till busshållplatsen fem minuter innan bussen gick. Väl i skolan har jag mest suttit och kladdat idéer till ett t-shirt projekt.

När klockan hade slagit hem hoppade jag på bussen. Han knappt komma innanför dörren innan jag slocknade i soffan. Där blev jag liggande tills mamma ringde. Ikväll kl. åtta har jag egentligen dans och trots att jag har dansat omkring i lägenheten så fort jag fått chansen under lovet, så finns det ingen ork till att åka dit. Så med huvudvärk, ont i kroppen och tunga ögonlock får jag sitta hemma och hoppas på att dom inte gör allt för mycket nya steg ikväll.

be well-off!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0