little ones

Igårkväll åkte jag iväg hem till mormor och morfar för att övernatta där. Vi kollade på gamla kort, spelade tricktrack, pratade och hade det mysigt. Jag har nog världens bästa mormor och morfar. Älskar er.

kusiner


Mycket bilder på dom här små tösarna (även kända som Josefin och Anna) fanns det.

Vi hade fått nya klänningar den dagen och jag hade även vita, små sockor och ett par italienska små lackskor på mig. De snöade den dagen, men efter fotograferingen skulle jag promt gå ut i mina lackskor som var självklara favoriter. Jag må se snäll ut på bilden, men det blev andra miner när jag inte fick det har jag hört.. Envis som attan redan då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0