spöregn och orientering är en dålig kombination

Får man gnälla lite? Ja, jag tror det.
Idag hade vi orientering i 13 grader, spöregn, bland massa blöta grenar och på översvämmade stigar. Det var lite halvt skönt sådär och jag undrar hur många som kommer vara sjuka imorgon, för när vi kom tillbaka såg vi ut som dränkta katter allihopa. Bokstavligt talat. Tur som jag har så kom mormor och hämtade mig efteråt och skjutsade hem mig. Jag kan säga att den varma duschen jag tog när jag kom hem är nog en av dom skönaste duschar jag har tagit och då är det en hel del.

blöt

blöta kläder
Aa, sådär såg jag ut när jag kom hem. blöta kläder från topp till tå.

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0