och så börjas det igen...

Jaha, då drar det igång igen imorgon då. Det där med tidiga mornar, äckliga luncher, pluggfyllda eftermiddagar o.s.v. Dessutom ska man lära sig en massa samtidigt, men jag får väl trösta mig med att jag bara har ett år kvar. Ett år kvar innan det blir ännu värre. Kanske? Jag vet inte, kanske ska man njuta av det här så gott det går.

I alla fall. Imorgon får vi tydligen en ny handledare(klassföreståndare). Perfekt såhär sista året. Eftersom att vi alla gillade våran förra lärare väldigt mycket så har denna Marcus, som han heter, ganska höga förväntningar på sig. Men det ska nog gå bra, vi är ju så lugna och snälla i våran klass så. Hehe. Jag antar att det kommer kännas lite som när vi skulle börja 6:an. Lära känna en helt ny lärare. Fast den här gången har vi bara ett år på oss att lära känna den nya läraren. Andå - Välkommen till klass gul Marcus! [läs: gul med bred östergötska. Typ göul!]

Tillbaka till den där förra läraren som vi gillade så mycket. Han heter Jocke och är nog den bästa lärare jag har haft. Han var liksom inte en sådan där gammal tråkig lärare som tjatade om allt hela tiden. Nej, han skämtade och gick att prata med. Då menar jag inte bara om planerings-scheman och inlämningsuppgifter. Nu har han fått barn och hittat ett halvtids-jobb på en skola där han bor. Självklart förstår vi att det passar mycket bättre, men vi kommer sakna dig i klassen. Tack för dom här tre åren på kunskapsskolan Jocke! 


Nämen, titta vad jag hittade bland alla mobilbilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0