dan' före dan'

Åh, vad jag njuter av dessa dagar, det är alltid så otroligt mysigt att förbereda inför julafton. Fast jag har faktiskt börjat lite i smyg sådär, har redan haft två mini-jular. Började i tisdags med med mina underbaringar till vänner. Vi bytte julklappar och hade det bra.
Igår packade jag kappsäcken och åkte hem till pappa och Ann. Där bytte även vi julklappar och pappa och jag tuförde det årliga knäckkoket, supermysigt! Imorrse gick jag upp med tuppen för att äta hemagjord julgröt i en mörk lägenhet fylld med tända ljus. Sedan åkte jag hem till mammsen igen för att göra klart den sista julklappen och baka cupcakes till morgondagen.

julcupcakes
collage
Pysslade ihop ett collage till morfar och mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0