22.39

Jag har precis krypt ner i sängen, trött efter helgen. Jag hade tänkt slänga upp lite bilder, men det får bli imorgon istället faktiskt.

I fredags när vi precis skulle gå in på bion så fick jag ett sms av Josefin där hon frågade om hon fick blogga åt mig över helgen. Motvilligt gav jag henne lösenordet tillslut. Motvilligt för att man aldrig vet vad hon kan hitta på och vad hon kan ha för hemska bilder på lager. Så beredd på det värsta surfade jag in på bloggen idag när jag kom hem och jag kan ju inte säga att jag blev annat än glad när jag läste inlägget nedan. Hon är nog trots allt ganska, eller till och med väldigt snäll min kusin. Jag skulle kunna skriva en bok om minnen med dig, boken skulle också kunna handla om hur mycket du betyder för mig och hur du alltid gör mig varm om hjärtat. Men för att hålla det simpelt - Jag älskar dig.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, jag trodde att det var du som hade skrivit det inlägget! :)

2010-03-02 @ 18:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0