glad alla hjärtans dag!

Här hade jag tänkt lägga in bilder på dom söta cupcakes:en som jag bakade till denna dag, men jag insåg att jag inte hann det då allt som hör packning till tog lite längre tid än väntat. Så dom får helt enkelt dyka upp här sen när jag kommer hem igen. Jaha, vart ska jag då? Jo, imorgon ska jag sätta mig på en fullsatt buss till Gamleby. Aha, vill jag det då? Nej, men jag är väl så illa tvungen.
Datorn är i alla fall fulladdad med filmer, i resväskan ligger bara bekväma kläder och i väskan ligger en stor godispåse, så det kan nog bli en ganska skön vecka med tjejerna ändå. Kameran följer med och sen hörs vi när jag kommer hem, men sms uppskattas där i den lilla ödestaden.

Kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0