hockeypuck

Hej, här kommer ett till inlägg utan bilder eller liknande. Det är sånt man får ta ibland. Just nu försöker jag tappa upp ett bad helt utan framgångar. Det har nämnligen varit en stor vattenläcka i den lilla staden så vattnet har en inte allt för trevlig färg just nu.

Så då kan jag ju passa på att berätta lite för er om min dag. Vi hade skridskor på gympan idag och jag, Elin och Ronja körde hockey med grabbarna. Haha, jag blev nästan lite förvånad själv över att jag lyckades få pucken åt rätt håll och till och med in i mål. Sen tror jag inte att det finns så mycket mer att säga egentligen. Nu ska jag käka lite och sen försöka mig på att bada igen, punkt.

Kram!

Kommentarer
Postat av: ronja

HOOOOCCCCKKKKKEEEEEEEEEEEEEY !

<3

2010-01-19 @ 21:27:51
Postat av: anna

vi är inte att leka med asså... he he

2010-01-27 @ 17:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0