sådana där vardagliga grejer

Jaha, då får vi väl säga att detta lov har nått sitt slut då. Imorgon börjar skolan och jag ska inte säga att jag har längtat(för det vore att ta i), men det ska faktiskt bli ganska skönt att börja leva enligt rutiner igen. Speciellt med tanke på att jag har ägnat största delen av sista veckan till att "bara-ta-det-lugnt". Det är skönt det med, men i lagom mängd.

Just nu ägnar jag mig åt att sitta och kika ut genom fönstret i väntan på att Josefin ska dyka upp. Men så tråkigt som det låter är det i själva verket inte. Man kan se mycket genom ett fönster, nyss kastade en gubbe ut en julgran från balkongen t.ex. Haha, nej hörre ni nu ska jag hitta på någonting annat roligt...

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0