Påvägen

Jag ska nog inte utlova er någon uppdatering på ett tag, för det såg vi ju hur det gick... Nej det här med uppdatering, det kan jag säga redan nu att det kommer bli dåligt av nu tre veckor framöver. För just nu sitter jag i en bil (och jag som inte gillar att åka bil) med pappa och Ann påväg till Danmark. Där ska vi sova i två nätter och sen ska vi åka vidare till.. Ja, vi har inte riktigt bestämmt oss än. Det kan bli England, det kan bli Frankrike. Kanske Holland. Vi får se helt enkelt. Vad som är säkert än så länge är i alla fall att dom ska släppa av mig i Skåne den 30, för där ska jag träffa mamma-familjen och familjen Norelius. Då blir det två nätter där och sen blir det Danmark för mig en gång till, för vi ska nämnligen sova två nätter i Köpenhamn också. Så, då vet ni vart jag håller till nu. Det kan nog bli ett par inlägg under resan, men som sagt - jag lovar inget. Ha det bra snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0