fint skit

Hej där! Full rulle hela helgen, så därav den dåliga uppdateringen.

I lördags morse så följde jag med pappa och Ann till stockholm för att strosa runt och kolla på maran där Anns bror Didrik var med. Vi började med att gå runt lite på söder och mötte sedan upp Didriks tjej och ett par till vid skeppsbron för att kolla när han sprang förbi. Sen vandrade vi vidare till stadion där mållinjen var. Det var sjukt många tappra människor som sprang dom där fyra milen måste jag säga. När vi tagit oss ut ur vimlet av svett och stela ben tog vi tunnelbanan in till stationen, men eftersom att det var ett tag tills tåget skulle gå så hamnade vi på en liten innergård på drottninggatan där det bjöds på trubadurmusik, fint.

stockholm maran
Dumt nog tog jag inte med mig kameran, så bilden är hämtad från google.

Självaste nationaldagen firade jag med att ta en lång, härlig sovmorgon eftersom att jag inte gjort det på länge. Sen gick vi och kollade på Jesus christ superstar som var grymt bra. Riktigt duktiga var dem, fint det där.

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0