fredag

Idag har varit en bra dag. Det bra började redan i skolan när våran lärare hade med sig sin lilla bebis på en och en halv månad, den var precis så söt som små bebisar är. När vi sedan skulle utvärdera veckan på eftermiddagen tappade vi fokus och började istället rita på tavlan, Jocke(läraren) sjön muminsången och sen gick vi hem. Eller ja, vissa gick kanske hem. Jag och några av tjejerna gick istället och tog en mysig fredagsfika på Hellmans. Sen hoppade jag på bussen och väl hemma klickade jag hem lite sommar till garderoben eftersom att det är brist på det där ute än så länge, men temperaturen går iallafall åt rätt håll.

Imorgon blir det en fika på stan med kusin Josefin, sen väntar en massa plugg. Usch, det låter hemskt med plugg på en lördag, men jag har försökt intala mig själv att det bara kommer bli ännu mera hemsk om jag inte tar tag i det nu.

Trevlig helg snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0