Though life is ruff and the road is tuff

Josefin, det är lite jobbigt just nu. Det förstår jag, men jag vet att du är stark. Det här ska inte bli någon lång sentimental text, men jag vill bara berätta för dig hur gärna jag alltid vill finnas vid din sida eftersom att du alltid finns där vid min. Det må låta klychigt, men du är som en en syster för mig, har alltid varit och kommer förmodligen alltid att vara. Tveka aldrig på att slå en pling om du behöver snacka, även om det så är mitt i natten.

kusiner

Love!

Kommentarer
Postat av: josefin,

du är en syster för mig med! de kommer du alltid vara!

jag vet att du alltid finns och de tackar jag dig för.

älskar dej något så sjukt mycket, finns ingen som dig! <3

2010-03-18 @ 21:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0