showtime!

Nu är jag trött ska ni veta. Klockan åtta imorse cyklande jag på stadens tomma gator och stannade sedan vid sporthallen. Där hade vi genrep för uppvisningen som började klockan fyra. Genrepet gick riktigt dåligt, men lyckligtvis gick det bättre sen när det verkligen gällde. Lite skakis i benen var jag, men inte lika mycket som förra året så jag är ganska nöjd faktiskt. Jag har en video på dansen som Magnus filmade, tycker ni att jag ska försöka få upp den här på bloggen?

danssminkning
Såhär snyggt var vi sminkade på vår egen dans, men det blev lite flopp fick jag veta efteråt. För det såg nämnligen ut lite som att vi hade glasögon för dem som satt långt bak och kollade. Haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA :D

2010-05-02 @ 22:16:05
Postat av: Anonym

NEIN :D

2010-05-03 @ 21:22:11
Postat av: Anonym

ja :)

2010-05-05 @ 19:06:56
Postat av: Anonym

Ja!

2010-05-14 @ 15:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0