+++

hej på er, ni som inte har gett upp hoppet helt om mig och den här stackars bloggen. Vi är nämnligen påväg tillbaka nu.
Jag har gått runt med halvtaskigt humör pågrund av förkyldningar hit och dit och sett tiden bara rusa förbi.
Nu är förkyldningen på bättringsvägen och humöret går i rätt riktning tack vare mina underbara vänner som gör dom tråkiga höstdagarna bra. Usch, nu lät det som att jag har gått runt och mått jättedåligt och det har jag ju inte... det här blev bara krångligt.
Jag mår bra! och snart sker kanske en stor förändring... men än är allting allt annat än säkert.

Vilken osammanhängande smörja detta blev, men äh! puss på er

hideing
John fick tag i kameran.

Kommentarer
Postat av: ronja

sa juuue att bilden blev cooool :)

2010-10-28 @ 16:48:23
URL: http://cuttthecrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0