Norpan

Igår åkte vi iväg till grannstaden Norrköping, min lilla familj och jag + mormor. Hade egentiligen inte planerat att köpa något speciellt, så det blev mest spontana småköp. Fast jag hittade faktiskt ett par kängor/stövlar också. Slog till lite snabbt sådär och det är inte likt mig som annars är väldigt kräsen med skor.

monki grejer
Söta strumpor och vantar från monki.

söta armband
Skinn-armband från monki och pärlarmband i siden från världsbutiken.

underkläder från cubus
Underkläder från cubus.

klänning monki
Klänning från monki.

kängor nilson

nilson stövlar
Skorna från nilson.

Gos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle vara roligt om du kunde skriva hur du sminkar dig, med vilka märken, färger och så :) du sminkar dig jättefint!

2010-09-13 @ 09:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0