red socks

Igår tog jag ett par outfit-bilder som aldrig kom upp, så ni får se dom nu istället. För gårdagens outfit var lite mer spännande än dagens, som bara bestod av svarta brallor och en tjocktröja. Ibland har man sådana dagar. Ni vet, man är trött, orkar inte ta på sig nått snygg, orkar inte fixa håret och så vidare. Är man sådär trött så kan man också hoppa på fel buss. Det gjorde jag idag. Tur att jag har min snälla pappa. Fast det gjorde inte så mycket att jag tog fel buss, för då sprang jag på farmor och pratade lite med henne.

höga chinos
svarta chinos
. Höga chinos - h&m . Vit bas - MQ . Halsduk - ginatricot .

Puss!

Kommentarer
Postat av: ronja

snyggggoooooooooo



kommer till dig snart !

2010-10-01 @ 19:34:47
URL: http://cuttthecrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0