fullt upp

Igår var det minst sagt mycket på gång. Startade med en tidig morgon för att åka iväg till Norrköping och gå på visualiserings centret C, vilket var mysigt. När jag sedan var tillbaka hemma så hade lägenhetens befolkats med några välbekanta ansikten som firade Magnus och mamma. Jag slog mig ned och firade lite jag med och satte mig sedan på en buss in till stan och sen en annan vidare till fest. Trevlig kväll får jag väl lov att säga.
Jag kan nog även klassa mig som världens snällaste dotter nu, med tanke på att jag, trots att jag somnade runt fem, gick upp klockan åtta för att hinna göra födelsedagsfrukost innan födelsedags"barnen" vaknade. Festligt det där att dom fyller på samma dag m & m. Grattis på er!

röd ballong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0